tisdag 3 februari 2015

Älskade Elsa 9 månader är du idag❤️

Grattis på 9 månaders dagen älskade Elsa. Jag saknar dig så det värker i hjärtat. Vad annorlunda det hade varit om du varit kvar här hos oss. Det gör så ont. Älskade barn. Varför? 
Har ännu inte heller lyckats bli gravid igen. Väntar på att få komma på utredning på fertilitetskliniken. Saknar så. 
Borde ha tagit mig iväg till graven idag och tänt ljus. Men tiden räckte inte till för det tyvärr. 

Mamma sa idag att hon inte har något kort på Elsa. Det är ju hennes första barnbarn trots allt. Hon ville även titta på korten från dopet på Elsa. Älskade lilla Elsa. Min lilla Elsa. 

Har fortfarande ont i magen till och från. Ner till på höger sida. Ska nog kontakta vårdcentralen snart. Vet inte vad det beror på. Får ringa på torsdag, då jobbar jag kväll. Om det inte blir värre innan det. Känner mig lite orolig över vad det kan vara. Kanske ska graviditetstesta för säkerhets skull. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar