måndag 16 februari 2015

Så sjukt trött...! 😴

Trött, trött... Återigen sjukt trött. Däckade i soffan efter jobbet, vaknade strax före 20. Sov väl minst 1,5 timme. 

Pratade med chefen idag. Jag får gå till beteendevetaren i slutet på mitt arbetspass. Enligt chefen hade vi inte diskuterat det tidigare, så det va helt okej. Det va ju dessutom hon som ringt till landstingshälsan. 
Hon undrade såklart om det funkade osv. Sa att det kändes bra. 
Det blir utvärdering efter tre samtal. 
Berättade om att jag har ont i magen, huvudvärk och oro över att gå till jobbet. Hon tyckte jag skulle kontakta vårdcentralen. För att det är jobbigt att må så. 
Kan vara många saker det beror på... 

Idag va en sån dag då jag stundtals inte kände mig helt närvarande i det jag gjorde. Kände att tankarna for iväg. Kände att blicken fastnade och jag inte riktigt hörde vad folk sa till mig. Det blir så ibland... Kanske har jag för många tankar som snurrar i mitt huvud nu. Ibland orkar jag inte lyssna och då är det enda jag hör bla, bla, bla. 
Känner att det molar och gör ont i höger skuldra nu. Kanske har jag sträckt mig idag. Lätt gjort. Hade tänkt åka å träna idag, men jag orkade inte. 
Känt av yrsel också idag. Jag vet det är inte bra... Känns som allt rasar inom mig.. Hjärtklappning oxå... 
Hur länge ska jag och min kropp och själ orka? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar