tisdag 10 februari 2015

Tisdag...sliten i kroppen...

Idag kom lite av det vi shoppat på fyndiq. Alltid skoj med paket. Ett nytt mobilfodral med ugglor på och pärlor. När jag får ork, ska jag pyssla lite armband.

Låg vid tv:n och kollade på paddan. Fick så sjukt ont i nacken och skuldran på vänster sida. Känns som om kroppen säger ifrån. Fortfarande ont i magen och även ont i svanken. Dessutom strejkar magen, den är trög. Trött på att det ska va såhär. Kroppen känns trött och sliten. Orken är som vanligt bortblåst. Borde ju ta mig iväg till gymmet. Idag har visserligen inte tiden täckt till för det. 
Nu är det snart dags att gå och sova. Just nu är jag inte så trött. Hoppas på att kroppen känns bättre imorgon. 

Imorgon ska jag till beteendevetaren för samtal. Hoppas verkligen att det kommer kännas bra. Sen ska jag jobba kväll. Hoppas jag fixar det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar