onsdag 7 oktober 2015

Äntligen ett pass på gymmet....

Kvällen idag har jag tillbringat på jobbet. Första kvällen på nya schemat. Att sluta kl.22.15 är ju något nytt. Det kommer säkert gå bra. Trött är man ju oavsett. Men det är lite svårt att varva ner efter ett kvällspass. 

Det är sjukt kallt i lägenheten. Det beror på att värmen är avstängd, på grund av att termostater på elementen ska bytas. Idag kom de äntligen till vår lägenhet. Hoppas på att vi är den sista trappuppgången. Så värmen kommer på snart! Jag fryser ju extra mycket nu när jag gått ner en del i vikt. Tjocktröjan är på. 


Va på gymmet och körde ett pass innan idag. Så skönt att äntligen ha tagit mig iväg. Har inte tränat på 2,5 vecka. Kan tro att jag har träningsvärk imorgon. Fick gå ner i vikt på vissa maskiner, för att kroppen inte orkade. 


Nu känner jag mig trött. Det är dags att ta sig till den kalla sängen. Det är nästan så jag funderar på att leta på pyjamasen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar