tisdag 20 oktober 2015

Värk och scouttisdag...!

De senaste dagarna har jag haft ont i mina handleder. Inte konstant ont, men ändå så att det känns. Ont i vissa vinklar. Stundtals känner jag mig stel i handlederna. Känns skönt att det vankas operation snart, i alla fall i ena handen. Har ju  gått länge med dessa problem med karpaltunnelsyndromet, dessutom i båda handlederna. Suck! 

Ska försöka hinna med att prata med min chef imorgon. Och informera om att jag har fått tid för operation. De senaste dagarna har ju planeringen varit fullproppad på jobbet. Visserligen har inte chefen varit där idag och inte heller igår eftermiddag. Men hoppas på att hon är där imorgon. Så jag får detta ur världen. Annars får jag prata med henne nästa vecka. 

Scoutdag idag. Vi har halloween pysslat. Kuligt. Jag hann inte pyssla nåt. Men jag pysslade ju häromdagen, för att ha lite olika förslag och mallar. Brukar inte fira halloween, förra året va vi visserligen på fest. 


Nu har Benjamin flyttat hem igen...

Känner mig trött. Nu kommer sambon hem. Och jag ska nog gå och lägga mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar