söndag 4 oktober 2015

Laddat batterierna i skogen....

Ledig söndag. Sov rätt så länge, men va uppe före min sambo. Trots att jag har varit uppe flera gånger på toaletten inatt. Jäkla penicillin mage. 
 
Jag och sambon hann med en tur till skogen idag. Vi njöt av det fina vädret. Lugnet och tystnaden som skogen ger. Hittade lite svamp oxå vilket självklart är en bonus. 


Magen rumlar och låter. Och jag får springa på toa gånger flera. Det börjar bli lite småjobbigt. Suck! Va på Apoteket idag och köpte dimor, för att minska min problematik. Hoppas det hjälper. Jag blir ju inte så sugen på att äta nåt heller, eftersom det bara går rakt igenom. Håller tummarna för att jag kan jobba på tisdag.



Tror att bölden har gått ner lite i alla fall. Så penicillinet gör nytta, trots att magen ballar ur. Bölden är fortfarande hård, så alltså inte mogen än. Halva penicillin kuren är färdig äten. 

Blev fusk idag. Köpte kanelbullar, det är ju kanelbullens dag idag. Ja ja...tar nya tag imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar