torsdag 15 oktober 2015

Kallelse och wave of light!

Igår kväll däckade jag vid tv:n och sov ca 2 h i soffan. Sen va det dags att gå och lägga sig i sängen. Trött va bara förnamnet. 

Jobbat idag. Slutade tidigt. Känns verkligen lyxigt att gå hem 13.30 när man jobbar heltid.


Väl hemma så såg jag att jag har fått kallelse för att operera min hand, karpaltunnelsyndrom. Då blir det sjukskrivning i 6-8 veckor. Så nu måste jag verkligen prata med min chef nästa vecka. Det måste verkligen finnas tid för det! Skickade ett meddelande till henne och sa att jag behövde prata med henne. Men det va av andra orsaker. 

Ikväll har jag roat mig med att tvätta lite. Så trött på tvättberget. 

Penicillinet sätter verkligen fart på min mage, det är inte särskilt skoj. Men jag ser att bölden har krympt. 


Idag har jag tänt ett ljus för Elsa och alla andra barn som inte fått leva. Det värker i hjärtat. Idag är det international wave of light! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar