torsdag 29 oktober 2015

Promenad fylld med många tankar...

Idag ringde de äntligen och sa att bilen va klar. Så hämtade den efter jobbet. 2900kr fattigare...suck! Tröttsamt värre. Sen iväg till mabi, betalade hyrbilen. Brummade därefter till Kumla för att byta bil med sambon. Sen tillbaka med hyrbilen. Fram och tillbaka kan man ju säga. 
Funderade på om jag skulle ta bussen hem, eftersom jag inte hade någon bil. Jag valde istället att promenera hem, med Spotify i öronen. Kände att jag va tvungen att rensa tankarna lite. Många tankar och känslor som snurrar runt i mitt huvud nu, vilket inte är så konstigt. 


Funderar på att hoppa in i duschen. Innan tröttheten kickar in. Har lite ont i ryggen också, vet inte vad jag har gjort under dagen. Så lätt att sträcka ryggen. 

Saknar mina vänner. Just nu vore det skoj att hitta på nåt skoj. Några av dem ska till Ullared den 7/11. Men jag jobbar och orkar inte krångla med att byta eller ta semester. Men jag saknar dem. Och önskar att det finns mer tid till att ses framöver. Saknar att kunna prata med någon om andra saker, som man inte alltid kan lösa med sin sambo.
 


Mycket missförstånd och frustration nu. Vi pratar om saker men det känns som vi inte förstår varandra. Jag blir så sjukt trött. Trött på tjafs och sura miner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar