måndag 5 oktober 2015

Ny vecka, nya tag.... eller inte...?!

Har varit ledig i 4 dagar, ska ju erkänna att motivationen att gå och jobba igen inte ligger  på topp. Men jag vet att det går ju bra när jag väl kommer iväg. 
Nytt schema har vi börjat på nu. Många förändringar. Nu blir det 5 veckors schema, jobbar då 2 av 5 helger. Det är bara att gilla läget. Kvällarna kommer bli till klockan 22:15, det känns sjukt länge. En halv timme mer gör ju mycket på kvällen. 

Dagen började med en promenad ner till sjukhuset. Har tagit nytt foto till tjänstelegitimationen. Känns inte helt okej, med tanke på att jag har kvar min böld på halsen. 

Blev sen en liten tur på stan. Köpte en fin smyckes förvaring på Åhléns. Den va på rean och kostade bara 60 kr nu. Kul att göra fynd. 
Va lite mer som följde med hem oxå. Nya träningsbyxor. Nu gäller det bara att ta sig iväg till gymmet oxå. 




Har varit så sjukt sugen på precis allt jag inte får äta nu ikväll. Känner mig misslyckad som inte kan stå emot suget. Har hunnit med att rensa lite i skafferiet ikväll, mycket som datumet gått ut på. Jag känner mig så hopplös. Att jag inte fixar att bara äta modifast pulver. Tar nya tag imorgon. Jag måste fixa det! Dag 40 på modifast, inte konstigt att man börjar tröttna på pulvret. Men snart är det halvtid och sen går det förhoppningsvis snabbt till slutet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar