måndag 7 september 2015

Börjar känna mig sliten på gränsen till sjuk...

I lördags va jag på 30 års fest. Det var en kul fest med både nya och gamla bekantskaper. Jag va nykter, vilket gick helt okej. Men det bjöds på massa god mat, som kräftor, räkor, paj mm. Inget jag fick äta. Jag hade med mig min shake och en modifast påse som jag käkade. 
Sen kom chipsskålen fram. Åh det är nåt jag verkligen saknat. Satt och drömde om att jag kunde ju ta bara en liten bit, bara för att känna smaken. Men jag va duktig och tog inget chips. Vill ju samtidigt inte förstöra ketosen. 

Igår blev en slappardag. Vi hann med en snabb träning på gymmet. Plockade även lite här hemma. 

Jobbat idag. Sen ett pass på gymmet. Idag är det dag 12 på modifast. Det går bra nu. Visst kan ju bli sjukt sugen på saker och ting. Tog en kopp te ikväll, och fuskade med lite sötningsmedel i. 

Jag känner mig trött. Känns som om jag håller på att bli förkyld. Har ont i huvudet till och från. Känner mig täppt i näsan och börjar få lite ont i halsen. Inte så sugen på att bli sjuk nu. Men tyvärr inget som jag själv kan styra över. Känns i alla fall inte som om jag har feber än i alla fall. Och därför vågade jag åka och träna idag. 

Glömde ju skriva förra veckan att det va en av mina arbetskamrater som tyckte att jag gått ner i vikt. Vilket jag ju har. Och det är ju alltid kul när någon ser det. Sen är det ju klart att det syns olika bra beroende på vad man har för kläder på sig. 

Nu ska jag gå och sova. Hoppas på att jag mår bättre imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar