torsdag 17 september 2015

Fuskat idag... Modifast dag 22!

Åt två falu rågrut med Bregott och kaviar på. Det va det godaste jag har ätit på länge. Lite dåligt samvete har jag såklart. Men samtidigt inte. Under 3 veckor eller 22 dagar har jag skött mig och bara ätit modifast. Om man bortser från några nötter. Jag borde istället vara stolt för att det har gått så bra. Närmare 8 kg ner, borde ju verkligen göra mig stolt! 
Kokade buljong idag. Det va inga fel det heller, men räckte inte för att dämpa mitt saltsug. Egentligen va jag ju sugen på en stor skål popcorn, men det tror jag inte att min mage skulle klara. Så jag känner mig nöjd ändå. Dessutom så blev det bara 3 påsar modifast idag, på grund av mitt fusk. Så det kanske jämnar ut sig på nåt vis?! 

Har bara varit hemma idag. Har städat och plockat lite. Gjorde fint i soffan, men det varar kanske inte så länge. 


Ikväll har jag tänt ljus och myst vid tv:n. Tände ljuslyktan vi fick från fonus, och många tankar på Elsa kom. Älskade lilla barn, jag saknar dig så sjukt mycket.
Borde snart ta mig iväg till gymmet. Jag vet det, men denna vecka tycks tiden och orken inte ha räckt till det. 



En kopp tea får avsluta denna dagens matintag. Ja det kanske blir lite mer vatten. Men det är ju helt okej. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar