tisdag 29 september 2015

Värk, saknad, böld, sorg... Tisdag...!

Saknaden, den stora saknaden kom återigen över mig idag. Saknar min älskade Elsa. Mitt älskade barn. Det gör så ont. Tårarna ville bara rinna. Självklart befann jag mig på jobbet då. När denna hemsks känsla och sorg kom över mig. Jag är trots allt en stolt änglamamma, men jag önskar att mitt barn hade fått leva....
 



Dag 34 på modifast. Inget fusk idag. Okej lite  osötad godis... Nämligen Läkerol yup. Fast det kanske inte räknas som godis? Borde va okej, då det bara innehåller sötningsmedel och stevia. Något måste man kanske unna sig eller...?? 

Inget illamående idag, vad jag minns i alla fall. 
Men den förbaskade bölden har värkt mest hela dagen. Den är dessutom mer svullen. Det känns varmt och det är rött runt. Ska kontakta vårdcentralen imorgon. Det känns lite oroande. Har känts som om jag har feber till och från. Kanske är feberkänslan bara inbillning? Har googlat och det är vanligt att få streptokocker i en böld/ inflammerad hårsäck. Hmm. Håller tummarna att det känns bättre snart! Det är nästan så jag tror att den är dubbelt så svullen idag. Blir att ställa väckarklockan imorgon och gå upp och ringa till vårdcentralen. Känns även i halsen när jag sväljer på grund av svullnaden. Suck! Får se hur det blir imorgon. Ska jobba kväll, men är inte helt hundra på att jag får jobba. Har i alla fall haft plåster på på jobbet idag, för att inte få in mer skit i. Har tagit Ipren för att lindra denna förbaskade värk! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar