måndag 14 september 2015

Ledig helg och ny vecka!

Måndag idag och dag 19 på modifast. Jag ser förändringar på min kropp. Dubbelhakan har försvunnit, ansiktet har blivit smalare. Och idag på jobbet vågade jag prova en storlek mindre på arbetarbyxorna, och det bästa av allt var att de passade bra. Det känns kul att dieten ger resultat. Även om det vissa dagar känns tufft. Men samtidigt är jag glad att jag har fått möjligheten att få hjälp att gå ner i vikt! 
Märker även på mina egna kläder att jag går stadigt neråt. Att kläderna känns lösare. 

Den lediga helgen gick såklart jätte fort. Igår va vi ute i skogen och plockade svamp. Kom hem med en rätt så stor skörd. Dessutom blev det gratis motion på köpet. Så mysigt att komma ut en sväng i skogen. 


Passade även på att ta en loppissväng i lördags. Blev lite som följde med hem.
I lördags va jag sjukt trött. Sov länge på morgonen, sov middag och somnade ändå mitt i en film under kvällen. Så sjukt trött va jag då. Kan ju vara så att jag har haft någon infektion i kroppen, som inte velat bryta ut. 


Hittade några öde hus i skogen. Och en gammal minigolfbana! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar