söndag 20 september 2015

Jobbar helgen över...

Nu är helgen färdigjobbad. Eller jag gick ju av vid 16.30 idag. 
Igår jobbade  jag delad tur. På mina lediga timmar så tog jag mig iväg till gymmet. Det va superskönt! Insåg att jag inte har varit på gymmet på 12 dagar. Har ju inte legat hemma i soffan alla dagar för det. Utan det har ju blivit lite promenader. Och en tur i skogen. Ja ja bara att ta nya tag med träningen igen. 

Idag efter jobbet, tog jag en promenad runt venaspåret. Blev ca 3 km, bättre än inget alls. Har ändå en del steg, efter att ha jobbat. Sen åkte jag förbi graven. Tog bort lite torra löv. Ännu har det inte kommit någon sten. Funderar på om jag ska plantera någon höstblomma. 


Dag 25 på modifast. Det går bra. Just nu står vågen still eller den hade faktiskt gått upp ca 1 kg. Nu blir det att ta i med hårdhandskarna igen. Syndade på lite knäckebröd igår kväll, och några salta grodor. Inte okej egentligen. Men men..ibland är det svårt att stå emot suget. Startade dagen med lite varmt citronvatten. Min arbetskamrat säger att det ska sätta fart på förbränningen. Vet inte om jag får dricka det egentligen. Det ska även hjälpa mot godissug och förkylning. Så det borde väl vara okej? 
1 påse kvar idag. Är just nu inte hungrig och faktiskt inte sugen på nåt annat dumt heller. 
Funderar på att avsluta kvällen med en kopp the med citron i. 

Imorgon är min lediga dag, men det blir en tur till jobbet för ett schemamöte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar