torsdag 24 september 2015

Trött torsdag....zzzz...zzzz..

Trött trött... Dagen har varit sjukt trött! Idag efter jobbet, däckade jag i soffan och sov ca 2 timmar. Frös som sjutton, så la mig under filten. Har frusit till och från idag. Inte så konstigt med tanke på att det har varit ett riktigt ruggigt väder, regn, regn. På eftermiddagen sken det visserligen upp lite. Samtidigt kan jag ju frysa på grund av att jag gått ner i vikt. 
Va även sjukt trött igår kväll. Imorse vaknade jag med huvudvärk. Sambon har ju mått dåligt ett par dar. Kanske har jag någon infektion i kroppen? Många på jobbet som varit/är förkylda också. 



Vägde mig imorse. Hade gått ner igen, yes. Nu är det sammanlagt 10 kg. Känns så bra. Men magen är inte i form nu. Har ätit lite psylliumfrön i vatten. Det smakar inte särskilt gott, men det gör nytta mot den tröga magen. Förresten dag 29 på modifast. 



Idag har det varit en stressig dag på jobbet. Vissa dagar är ju så. Men hoppas på att jag har en bra brukartid idag. Ska ju upp i 65%. Måste kolla hur det gick imorgon. 

Hade tänkt ta mig iväg till gymmet idag. Men tyvärr räckte inte orken till det. Är sugen på att ta mig iväg, för oftast blir jag piggare efter det. Får se hur jag känner mig imorgon. 

Motivationen, känns just nu inte alls. Jag känner mig trött och sliten. Det är tjat och gnat. Jag får skit för att jag inte är delaktig. Jag orkar inte. Inget passar....frustrerad. 

Kollar på hela Sverige bakar. Och blir såklart sugen på att baka och även äta något gott. Men jag ska stå emot suget... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar