fredag 6 juni 2014

Begravningen 5 juni....


Inser att vi ser ditt ljus som lyser på din grav lilla Elsa. Nu kan vi ju inte flytta... 
Älskade barn så jobbigt det va att begrava dig igår... Tårar som rann... Va en enkel begravning... Prästen pratade så fint om dig... Du som va så efterlängtad... Älskade barn! Livet är så orättvist...! 
Det var en enkel begravning... Holger och jag, mina föräldrar, prästen och begravningsentreprenören. 
Och alla dessa tårar... Det gör förbaskat ont! Ingen ska behöva begrava sitt barn... Denna smärta är olidlig...

Kunde inte samla ihop tankarna och skriva nåt igår.... 
Det regnade lite igår på förmiddagen... Men under begravningen va det uppehåll... Saknaden är ofantligt stor!! Känner att du finns här med oss ändå... Tänker på dig mest hela tiden... Älskade Elsa...! 

Det är konstigt precis 1 månad efter du föddes så begravdes du... Igår den 5 juni 2014... Livet går fort och det går sakta...! Om 2,5 månader ca skulle du ha fötts... Känns konstigt och på nåt vis ofattbart... Jag kan inte fatta att du är borta...!! Älskade hjärtat... Älskade lilla Elsa...!! 

Är glad att du ligger så nära... Ska plantera och göra fint hos dig... Lilla älsklingen!! 
Smärtan som finns här går inte att beskriva! Saknaden är stor! Tårarna rinner...de tycks aldrig sluta... Sorgen är här och väldigt påtaglig! Och jag ska tillåta mig att göra det...!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar