måndag 16 juni 2014

Väcktes av telefonen idag... Morr..

Idag blev jag väckt av att telefonen ringde.... Hinner se att det är ett telefonnummer som börjar med riktnummer 046... Mitt hjärta börjar slå hårt...046 är ju i Skåne, kanske det är från sjukhuset...att vi får svar på obduktionen till exempel... Det visar sig att det är en försäljare för tidningen Amelia. Men varför måste man ringa så tidigt som kl.09.30.,? Besvikelsen är ett faktum.. Men riktnummer 046, går till Lund... Kanske inte så troligt att sjukhuset ringer från ett oskyddat nummer...? Men min hjärna tänker fortfarande inte helt klart..

Men nu är jag helvetes jävla trött på att vänta....!!!! Ska det behöva ta såhär lång tid..?? Jag brukar inte svära... Men jag blir så sjukt frustrerad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar