söndag 1 juni 2014

Lugn på utsidan... Men kaos på insidan...

..... Och som om jag tydligen inte haft nog... De säger ju att en olycka kommer sällan ensam.... Ska försöka att inte påverkas.. Men vet att det kommer bli så... Känner mig ledsen och trött...

Varit ute och ätit med älsklingen.. Lyxade lite så det blev på grekiska kolgrillen... Mums.. Har ju inte hunnit umgås så mycket i helgen..då Holger har jobbat... Är så sjukt mätt!! Drack dessutom vin till maten... Känns ibland konstigt.. Jag skulle ju ha varit gravid nu... Lilla Elsa... Saknar dig massor!! 

Planerar och funderar på hur vi ska ha det på balkongen... Har ju fått nya brädor och målat... Har köpt ett litet växthus... Ska plantera lite frön..kanske är det för sent för det?! 

Imorgon är det dags att utse en gravplats till lilla Elsa.... Vet att jag ska bli tvungen att begrava dig lilla hjärtat... Och det känns tungt..
I kistan kommer du få med dig din tummen-filt... Som din pappa köpt åt dig.. Men som du inte hann använda... Tårarna rinner.. Saknar dig så otroligt mycket...! Mitt älskade barn... Min Elsa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar