måndag 9 juni 2014

Varför..?? Frustrerad...

Sova funkar dåligt inatt med... Får väl skylla mig själv lite... Sov för länge imorse... Kanske ställa klockan så jag kommer upp?! Behöver ju sova...!! Men att vända på dygnet är nog inte så bra heller. Hur ska det då funka att jobba? Varför kan jag inte sova? 

Åh vad jag saknar mitt barn... Elsa du fattas oss! Varför? Varför? Blir så arg på allt.. Hela världen.. Tårarna rinner.. Frustrerad över att vi inte får några svar. Ovissheten om framtiden gör mig orolig. Jag vill ha Elsa tillbaka... Lilla hjärtat!! Varför hade du så bråttom ut? Varför va du tvungen att lämna oss så fort? ... Varför?? Är ändå glad att jag fick två dagar med dig... Fick se dig levande... Men fick aldrig se dig öppna dina ögon.. Älskade Elsa. Saknar dig så sjukt mycket.. Det går inte med ord att beskriva..!! Varför? Varför ska jag behöva all denna smärta? Det värker i bröstet..och jag vet inte vad jag ska göra med alla känslor? 
Det börjar ljusna och jag behöver sova... Men hur ska jag kunna det? Inget går ju som jag vill. Fick ju inte behålla min lilla flicka Elsa. 
Det är orättvist och finns absolut ingen mening med det! Varför? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar