söndag 1 juni 2014

Idag...igår och imorgon...

Godmorgon! Idag blev det visst ingen sovmorgon... Ja ja.. Holger skulle ju iväg och jobba. Väcktes av hans klocka..för en timme sen...alltså  kl.06....

Igår va jag ute på kårens scoutläger.. Skönt med lite frisk luft i hjärnan.. Strålande sol.. Men självklart finns alltid saknaden av lilla Elsa där... Den försvinner inte.. Hade ju från början inte riktigt bestämt om jag skulle orka åka..för skulle varit gravid i vecka 28... Tänkt va annorlunda allt skulle ha varit då..! Det är så orättvist ! Lilla hjärtat... Varför hade du så bråttom ut?? Varför? Smärtan river i mitt bröst och tårarna rinner... 

Imorgon är det en ny vecka.. Med vardagar.. Hoppas på att kunna få lite svar då.. För denna ovisshet påverkar så mycket... Vissa stunder är det svårt att tänka klart... Självklart funderar jag på om jag gjort något fel? Jag vet att jag inte bör tänka så...men ibland är det svårt att låta bli....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar