söndag 22 juni 2014

Kanske sova lite nu..??

Vi bär båda på en stor trötthet nu. Det är inte mycket som behöver göras förrän tröttheten är över oss. Jag har däremot svårt att slappna av och komma till ro. Vissa nätter är värre än andra. Nu ikväll fastnade jag i en film och Holger somnade i soffan. Han har även tagit en tupplur. Men jag fortsatte då att städa och plocka lite. Ligger i sängen, är trött men kan inte koppla av och somna. Många tankar som snurrar. 

Midsommarafton kändes tung. Vi var inte i form någon av oss. Efter att vi hade ätit hos mina föräldrar. Blev vi båda så sjukt trötta så vi fick lägga oss och sova ca 1h. Saknaden är oerhörd. Denna trötthet är så jobbig, känns som om det inte spelar någon roll hur mycket vi sover. Känner mig orolig för att det ska bli samma problem nästa vecka när jag ska jobba. Vågar inte sömntabletter, fick ju på sjukhuset i Lund. Tycker inte om att vara sådär "lullig" i huvudet dagen efter. Då va det välbehövligt. 

Oj klockan är mycket, borde släcka och hoppas på att John blund kommer på besök. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar