torsdag 19 juni 2014

....då va det gjort...

Första arbetsdagen avklarad... Va på jobbet mellan klockan 13.30-16.00. Satt och läste på om våra brukare, pratade med mina arbetskamrater. Många som undrade hur det kändes... Och jag vet inte.. Många dubbla känslor... Saknar mitt förlorade barn. 
Vet att det finns de som vill fråga saker men som inte gör det... Klart jag förstår att de undrar.. Vissa dagar vill jag ju svara på frågorna... Vissa dagar inte. Men vet att de bryr sig om mig... Kan tänka mig att det blir jobbigare på måndag, då ska jag jobba själv och träffa brukarna... Och hela tiden måste man vara allert och ge mycket av sig själv.. Man ska ju vara personlig men inte privat...

Laddade med räkmacka och kaffe innan jobbet..

Nähä dags att sova... Imorgon ska det visst vara midsommar....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar