fredag 13 juni 2014

Studentfirande idag..

Det smärtar mitt hjärta att jag inte fick vara med och fira mitt syskonbarn idag när hon tog studenten... Det har sina orsaker och är inget jag tänker gå in på här... Men hade gärna varit där...

Istället blev det studentfirande av Holgers syskonbarn i Borås.. Det är ju trevligt att träffa släkten...

Ska ju vara en glädjens dag...men på nåt vis känns allt bara fel... Känner att tårarna vill rinna.. Men det passar sig inte... Saknar mitt älskade barn... Vet inte varför det känns extra tufft idag?! Imorgon är det 6 veckor sen du föddes... Eller är det så att allt kommer ifatt mig?... Det är ju inte alltid bra att hålla fasaden uppe...jag vet inte.... Ibland blir jag trött på mig själv och mina reaktioner... Sorgens sidor är många...! Så mycket smärta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar