onsdag 4 juni 2014

Jag ska orka...hoppas jag...

Sommarfest med jobbet idag..
Det kommer va med blandade känslor jag tar mig dit... Vissa av de jag kommer träffa har jag inte träffat sen allt hände med lilla Elsa.. Och en del av dem har knappt ens hört av sig...visst finns ju de som har skickat sms...men sen inget mer... Kommer även träffa min chef och områdeschefen...
 
Undrar hur jag kommer att reagera??? Tror inte det är någon större idé att ta på mig nån mascara... Det är verkligen nåt som jag inte har använt på många veckor.. Jag vet ju aldrig när tårarna behagar rinna... 
Känns ändå skönt att jag har träffat en del av dem på festen hos Louise.. Men det kommer krävas massa styrka för mig att orka ta mig iväg ikväll.. Kl.18 är det... Jag får ta bussen för Holger jobbar till 20.. 
Vissa har ju faktiskt saknat också... Men som sagt det är verkligen med blandade känslor... Jag både vill och inte vill... För det är förbaskat jobbigt... Och det blir säkert en massa frågor... 

Börjar nog bli dags att gå och duscha och fundera på vad man ska ha på sig... Är mycket som behöver tvättas... Så får bli djupdykning i garderoben... Och kanske är det tur i oturen att jag har rätt mycket kläder.. Men skulle åter behöva rensa lite... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar