torsdag 26 juni 2014

På nåt vis så går det.

Efterkontroll hos barnmorskan bokad till nästa vecka. Och jag som verkligen hatar att göra en gynundersökning.. Men men. Ska i alla fall träffa min barnmorska som jag hade under graviditeten. Känns skönt att det är henne jag ska till. Hoppas på att hon är mer förberedd nu. Borde väl kanske kännas bättre efter att ha visst upp den för x antal personer på förlossningen. Men jag vet inte, allt var så chock och kaosartat då. Fattade inte riktigt vad som hände. 
Ska komma ihåg att ta med min förlossningsjournal också. Sist va det ju det ju lite kaos när vi va till barnmorskan. Nu har jag på nåt vis landat lite i allt det som hänt. Men visst det är klart att jag har funderingar på om jag kunde gjort nåt annorlunda. Och visst tänker jag på mitt älskade barn. Och visst är saknaden otroligt stor. 

Idag kom ett mail från libero, som jag glömt avregistrera. Suck! Info om att förlossningen närmar sig. Nej det gör den inte.. sånt gör ont! Min förlossning har redan passerat och den gick ju väldigt snabbt! Ska prata med barnmorskan om det också. 

Som sagt plötsligt hände det. Vi håller tummarna på att det går igenom. Hann knappt med att fundera. Men man måste ju våga chansa. Och nej jag är inte gravid, vad jag vet i alla fall. Skulle aldrig skriva ut det så tidigt, varken här eller på Facebook. Hoppas ju på att vara det snart igen. 

Älskade Elsa, saknar dig massor! Imorgon ska du få lite nya blommor på din grav. Suck! Det ska inte vara såhär. Varför?? Saknaden gör så ont.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar