söndag 8 juni 2014

....svårt att sova..

Klockan är mycket...vet att jag borde sova... Tankarna snurrar runt runt... Ont i ryggen.. Ont i svanken. Gick upp för att ta alvedon.. Vill inte ta Naproxen lr dylikt, för tänk om jag skulle vara gravid? 
Även ont i axlar och skuldror. Inte konstigt många spänningar sätter sig ju där. Behöver gå och få massage.. 

Köpte nya ljus till graven idag... Men kom inte iväg och tände det. 
Va på stan idag och kollade lite. Inne på Åhléns blev det jobbigt...för där hade vi kollat på bebiskläder. Tänkte köpa en pyjamas till Elsa där... Men ville inte köpa den för tidigt.. En vit med rosa elefanter.. Lilla älskade Elsa... Min dotter...!!
Jag fick låna en ängel..för en stund...hur kan man nånsin vara beredd?? 

Jäsp...så trött jag blev... Bäst att passa på att gå och lägga sig kanske? Varit uppe en timme nu... 

Åh vad jag vill vara gravid igen.. Längtar efter att ha ett litet pyre i magen igen. Men samtidigt är jag orolig att det inte blir en fullgången graviditet. Hoppas på att jag kan få svar snart om varför? Inte hört nåt mer.. Snart 3 veckor sen jag var hos barnmorskan. Hon sa ju att kroppen är redo då blödningarna har slutat. 
5 veckor sen Elsa föddes.. Fattar inte tiden bara flyger iväg.. Tänk om jag hade varit gravid nu? Skulle ju ha gått hem med graviditetspenning vid midsommar... Knäppt att tänka så... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar