onsdag 21 maj 2014

Ännu en sån natt...!

Då blev det ännu en sömnlös natt.... Borde nog gå och lägga mig i sängen snart.. Ser att det redan börjar ljusna ute.. Oj... 03.30...

Så många tankar som far runt runt i mitt huvud.... Vet inte om det blev för mycket med allt som hände idag (tisdag)... 

Frustrerad att jag inte kan koppla av och sova... Suck..,!! Ligger i soffan och hör att grannen spelar musik.. Såhär dags.. Det är inte okej.. 

Ingen sovmorgon blir det heller... Ska till handkirurgen kl.09.15. Fick ju vårdcentralen att skriva en remiss dit pga mina problem med domningar och karpaltunnelsyndrom när jag va gravid... Nu är det på nåt vis inte lika akut... Och det känns konstigt.. Jag är ju inte gravid längre. Ibland kommer det över mig som ett slag i ansiktet.. Men tänkte att det är ju lika bra att ställa sig i kö för operation.. För har ju fortfarande problem. Men de är ju lindrigare nu... Om jag blir gravid igen så blir det väl bekymmer igen.., men där är det ju ett jätte stort OM med..,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar