fredag 30 maj 2014

Jag har en liten ängel... Elsa...mitt första barn..!

Tänk det där med att skaffa barn.. Det är något som de flesta tar för givet.. Men det gör inte jag och många andra med mig.. Dessutom är det inte många som vågar erkänna att de har svårt.. Man skäms och är rädd för vad folk ska tycka.. För det är på nåt vis sånt som bara ska fungera... 

Det är likadant det här med att förlora ett barn... Det pratar man helst inte högt om... 
Jag blev mamma till en liten dotter vid namn Elsa... Hon är nu en ängel! Jag tänker på henne varje sekund, minut, timme...saknaden är stor!! Dagar kommer bli veckor.. Och veckor månader och sedan år... Men jag kommer aldrig glömma mitt första barn... Elsa... 
Någon gång kanske hon får en lillasyster eller lillebror.. Men det får tiden utvisa...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar