lördag 17 maj 2014

Funderar..

Aldrig trodde jag väl att livet va så skört... Så många tårar som rinner och har runnit.. Saknaden är så stor!!! 

Kanske blir det som min pappa säger?? 
Graviditet 1... 3 månader, missfall 
Graviditet 2... 6 månader, Elsa levde 2 dagar. 
Graviditet 3..... 9 månader?! 
Nu är jag ju inte gravid gång nummer 3 än... 

Sitter just nu hemma och lyssnar på låtar på youtube... Låtar som tröstar lr river upp... 

Idag va jag bjuden på barndop... Ett kusinbarn som ska döpas. Kommer inte att åka.. Har ju lilla Elsas dop kvar i mitt minne. Hon döptes den 5 maj, samma dag som hon fick somna in i våra armar...  Fick ett meddelande från min kusin.. Hon skulle tända ett ljus för Elsa i samband med dopet...

Soligt och fint ute... Borde ta mig ut en stund..! Fast jag har sorg i sinnet idag... Kanske passa på att ta en glass i solen....
  



2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du inte orkar med dopet. Vi hoppar också över ett dop idag. Vi begravde våran Valter igår. Det var fruktansvärt men fint! Usch vad jag lider med er. Våra smärtor och tankar och varför känns väldigt lika. Det är så vidrigt. Valter var också väldigt efterlängtad, ivf-barn. Jag tycker inte att du ska jobba i sommar. Det ska inte jag. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Jag såg bilder och läste om begravningen. Så sorgligt men vackert! Jag kände oxå att det fanns likheter i våra tankar och även andra saker. Känns jobbigt att ens behövs fundera på hur jag ska göra i sommar. Kram ♥️

    SvaraRadera