måndag 12 maj 2014

I fredags...

Funderingar från fredag 9 maj 2014

Tänkte innan idag att jag måste skriva ner allt som har hänt nu de senaste dagarna. För att kunna minnas allt runt lilla Elsa! Saknar henne så mkt! Känns sjukt att behöva planera inför en begravning osv.. 

Pratade med BM idag, va Eva som svarade. Sa att jag behövde avboka tiden den 20/5... Och inte ha nån ny tid. Blev så himla ledsen. Berättade om allt som hänt. Trots att tårarna rann. Berättade om att jag var missnöjd med kuratorn. Hon frågade om jag skulle på uppföljning på kvinnokliniken, vilket jag hoppas att jag slipper..... Blev ju så dåligt bemött där vid missfallet 2011...
Klart hon beklagade. Har för mig att hon Eva brukar va lite tvär ibland.  Ska till min BM Helene för samtal, den 20/5 (gamla tiden) Hon frågade hur det va med blödning/ avslag oxå.. Lite olika till och från.

Varit till ÖB vid marieberg idag... Går fortfarande runt i ett vakuum...svårt att fatta.. 
Sen en sväng till päronen.. 

Ätit dåligt idag.. Men orkar inte. Inget  smakar som det ska osv.. 

Fick blommor från en arbetskamrat igår... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar