lördag 24 maj 2014

Jag vågar...!!

Idag är det ofrivilligt barnlösas dag såg jag på instagram. 

Va på Ikea förut. Det blev väldigt jobbigt för oss båda att gå igenom barn/baby avdelningen. Va ju så mkt som vi hade tänkt köpa där framöver...suck! Vad vi än gör så påminns vi om att vi har förlorat vårt barn! 
Jag saknar henne så sjukt mycket! 

Träffade en fd arbetskamrat till mamma och mig. Hon kom fram och beklagade och kramade om mig och Holger. Hon sa att hon var så glad över att hon hade träffat oss idag.., och sånt värmer..! 

Passade på att förtidsrösta till eu-valet idag oxå. 

Vill uppmärksamma att det är ofrivilligt barnlösas dag idag! För innan jag blev gravid med Elsa så va vi nästan där. Hade lämnat in alla papper, tagit blodprov på oss båda....och dessutom blivit kallad till fertilitetsutredning. Men så skedde ett mirakel och jag blev gravid... Så nu känns allt åter igen så ovisst... Tänk om jag inte blir gravid igen? Sånt gör förbannat ont! Så det där med att bli gravid och vänta barn är inget som jag tar för givet! Hur går vi vidare nu? Ska vi våga försöka igen? Längtar så...

3 veckor idag...älskade Elsa! Så länge sen du föddes. Lilla hjärtat! Saknaden är ofantligt stor! Tårarna rinner.. Älskade barn!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar