söndag 18 maj 2014

Söndag kväll.

Känner mig så ledsen..... Tårar rinner fast jag egentligen inte vill... Saknade är så stor....
Känns som om jag aldrig mer kommer bli lycklig...

Varit ute hos föräldrarna idag... Skönt att bli lite uppassad.. Lyxigt med lagad mat.. Pratade såklart om Elsa... Blev ledsen... Men ibland orkar jag inte gråta... 

Orken är lika med noll.., orkar inte... Borde ta tag i att städa och plocka här hemma...men orken är som bortblåst...  

Det som ligger över oss nu som vi verkligen behöver göra..,och som verkligen känns obeskrivligt tungt.... Är att ta kontakt med en begravningsbyrå... Att bestämma allt det praktiska runt det... Och jag känner mig inte redo..tror inte att jag kommer bli det någonsin.. Fan.. Vilken smärta.. Begrava sitt eget barn..
Tror inte jag orkar... Men vet att jag måste..

Varför kommer alla tankar och funderingar på kvällen?! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar