söndag 25 maj 2014

Mors dag

Mors dag idag. Fick en ängel...som hänge till min halskedja av min älskade Holger. Kommer alltid att tänka på Elsa när jag ser den. Bär den redan runt min hals. Saknad! Känns konstigt att fira sin första mors dag i sorg. Det va ju inte såhär det va tänkt..! 

Varit hos mina föräldrar och ätit mat. Och uppvaktat min mamma! 
När vi åter är hemma kommer huvudvärken, tröttheten och massa tårar.. Så ledsen... Saknar min lilla ängel så ofantligt! 

Imorse insåg jag att det va en ny upplevelse att byta linser med domnade fingertoppar. Men tillslut gick det. De andra linserna va helt slut, till viss del på grund av alla mina tårar... 

Känner en rastlöshet nuförtiden... Svårt vissa dagar att sitta still och ta det lugnt.... Som att kolla på tv såhär en söndagsmorgon. Kanske ta mig ut och gå en promenad istället.... Behöver nog gå ner ett par kilo oxå... Blev ingen promenad..det kom upp en nyvaken sambo... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar