torsdag 15 maj 2014

Samtal med chefen

Pratat med min chef... Suck! 
Rekrytering av sommarvikarier nu.. Hur vill jag göra i sommar? Tidig lr sen semester? Annars börja jobba den 3/6. 
Nytt schema från 2/6... 
Hon skulle dra tillbaka semestern för 3-4 maj. Just nu har jag tillfällig föräldrapenning i 29 dagar... Sen antingen jobba lr vara sjukskriven..?? 

Känns som hon inte visste vad hon skulle säga... Hon hade ju aldrig upplevt detta.... Jag var lugn, ingen gråt. 

Känns konstigt att planera inför en sommar... Lever för dagens timmar och kanske morgondagens... 
Den här sommaren skulle jag ju bara vara hemma och ta det lugnt... Och vänta på att min lilla flicka skulle födas... Hur ska jag nu kunna veta om jag orkar jobba??? 

10 dagar efter att jag förlorade min dotter... Frågade hon när jag ska ha semester i sommar..... Ja det är ju lätt att veta... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar