fredag 30 maj 2014

Funderar lite...

Idag fick jag ett papper från försäkringskassan... Jag får inte graviditetspenning.. Nej det va sjukt oväntat... Papperssverige...suck...!! Alltså ibland undrar man ju.... Holger har oxå fått ett brev därifrån idag...

Funderar på när vi kommer få svar på obduktionen..? Inget jag längtar efter, men det vore skönt med någon typ av förklaring.. För de flesta frågor innehåller ett jätte stort VARFÖR??  Kanske får vi inga svar... Men då slipper vi ändå denna ovisshet....

Funderar på att börja träna igen... Konditionsträning va okej som promenad och cykling. Man får inte göra situps, men plankan va bra träning.... Viktigt att lyssna på kroppen oavsett.... Tänkte kan ju vara bra att gå ner lite av mina graviditetskilon... Vet knappt vad jag vägde innan, va ju överviktig då.... Knipövningar ska vara bra oxå... Men inget som de informerat om....

Den 4:je juni ska vi ha någon typ av sommarfest...hade jag ju glömt. Men det kom på tal igår.... Är för att vi ska få lite uppskattning för att vi har bra kontinuitet och brukartid. Är vår områdeschef som står för kalaset. Hmm undrar om jag orkar gå på det?! För då skulle visst alla gå utom de som är graviditetslediga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar